Happy Three Friends

Miss Money

Wednesday 16 March 2016

Bantal Oilcloth Custom Hummy Lovey (Ini Bantal Baru)

Salam (n_n)
Hoyeah-hoyeah~ dekat dua bulan setup untuk bereksperimen dengan bantal baru ni, hampir je aku berputus asa. Alhamdulillah, sebab Tuhan hadiahkan aku suami yang maha pen-support untuk aku, so inilah dia hasilnya. Untuk semua, aku kenalkannnn~~~

Bantal Oilcloth Hummy Lovey


Apa yang bestnya bantal ni?
Korang rasa apa? Mestilah bantal ni best sebab korang boleh print muka korang sendiri dekat bantal tu dengan harga yang sangat murah!! Depan belakang boleh letak gambar okay, gambar yang berbeza pun boleh, takde hal. Contohnya macam sample kat bawah ni..

i. Boleh request untuk letak gambar kahwin, gambar masa sambut birthday party ataupun moment-moment indah yang lain dalam hidup korang :)


 ii. Boleh request untuk letak muka kawan kita / mak ayah kita / pasangan kita or even muka musuh kita pun boleh je kalau nak, dan boleh tulis nama atau bagi ucapan kat belah belakang bantal, macam ni..


iii. Ataupun buat penggemar kucing, korang boleh abadikan gambar kucing korang yang tersangat gebu dan comel itu atas bantal-bantal ini untuk dijadikan hiasan bilik korang!


Kalau aku, aku lagi suka print gambar kucing tu besar je sekor camtu. Ya, at least kalau terpaksa berjauhan dengan kucing tu, boleh lah lepas rindu dengan peluk bantal kan..? Hahaha :p

Keistimewaan Bantal Oilcloth
1. Tahan lasak
2. Kalis air
3. Mudah dibersihkan jika terkena kotoran
4. Selesa dijadikan bantal kepala kerana udara yang termampat dalam bantal menjadikan bantal tidak mudah lembik
5. Jika bantal menjadi nipis setelah lama dipeluk, cuma perlu tepuk permukaan bantal beberapa kali je untuk kembalikan ia kepada bentuk asal.
6. Cantik dan menarik kerana kualiti gambar yang dicetak nampak real.
7. Boleh dijadikan hiasan di luar rumah (outdoor decoration) sebab materialnya yang berkualiti
8. Murah dan berbaloi!!


Saiz Bantal Oilcloth Hummy Lovey
- Segi 4 tepat: 11 x 16 inchi (lebar x tinggi)
- Segi 4 sama: 13 x 13 inchi (lebar x tinggi)
 

Harga Bantal Oilcloth Hummy Lovey
Sebijik : Rm35
2 bijik dan ke atas : Rm30 / sebijik

(design depan dan belakang, boleh letak dua gambar / design yang berbeza antara depan dan belakang, serta boleh juga request untuk letak nama / ucapan pada bantal)

NAK ORDER? OK!
Email saya di hummylovey@gmail.com untuk tempahan :)



Owh btw, selain bantal oilcloth custom, terdapat jugak bantal oilcloth yang ready-design seperti bantal parody Tora dan Dingdang ni. Kot berminat nak tengok design yang lain, boleh lah klik Hummy Lovey Online Store ya!

Klik sini untuk peluang dapat komisyen RM5 dengan jual bantal oilcloth ini

P/s:Dan aku sangat berbesar hati kalau korang sudi untuk share / viralkan link online store tu di laman sosial masing-masing. Thank you so much! :)

2 comments:

Cici said...

cantiknyaaa semua design. paling suka Ding Dang and Tora tu . sebijik mcm kotak dia.

siti hazreen said...

alahai, tora dengan ding dang tu teringat zaman kanak2 ;)